- Jesteś tutaj :
- Strong główna |
- Szkolenia |
- Umiejętności społeczne
OFERTY SZKOLEŃ Z ZAKRESU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
1. OBSŁUGA KLIENTA.
Celem szkolenia jest poznanie i ugruntowanie narzędzi skutecznej komunikacji oraz elementów obsługi klienta, wypracowanie standardu elastycznej, otwartej postawy w kontakcie z różnego typu klientami, również tymi trudnymi a także standardu obsługi klienta przez telefon.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Efektywna komunikacja - na podstawie analizy ludzkich osobowości Carla Gustawa Junga ( znajomość siebie i rozpoznawanie kategorii klienta),
- Sztuka prowadzenia rozmów z klientem,
- Trening umiejętności słuchania,
- Negocjowanie w kontaktach z klientem,
- Sztuka autoprezentacji - Zasady profesjonalnej obsługi klienta, pierwsze wrażenie i jego rola w procesie budowania relacji z klientem.
2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM.
Celem szkolenia jest poznanie stylów kierowania możliwych do wykorzystania w firmie, opanowanie umiejętności ich stosowania i doskonalenia, analiza i podniesienie poziomu umiejętności uczestników w komunikacji, ocenianiu, motywowaniu i delegowaniu.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Style kierowania zespołem,
- Rola i znaczenie komunikacji z pracownikami,
- Informacja zwrotna,
- Skuteczność osobista kierownika.
3. ABC SKUTECZNEGO MENEDŻERA.
Celem szkolenia jest przedstawienie pożądanych obszarów, które powinny być znane każdemu menedżerowi, niezależnie od branży działalności organizacji. Szkolenie łączy podstawowe umiejętności menedżerskie, a więc techniki motywacyjne, optymalną komunikację, zarządzanie sobą w czasie oraz podstawowe narzędzia w pokonywaniu codziennego stresu. Szkolenie pozwoli uczestnikom zweryfikować swoje najmocniejsze kompetencje oraz jednocześnie obszary wymagające rozwoju czy wzmocnienia.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Od menedżera do przywódcy,
- Sztuka budowania zespołów,
- Motywacja finansowa i pozafinansowa pracowników,
- Sztuka wystąpień publicznych,
- Komunikacja interpersonalna z podwładnymi i współpracownikami,
- Rola aktywnego słuchania,
- Wywieranie wpływu na podwładnych,
- Zarządzanie stresem i emocjami,
- Zarządzanie czasem.
4. PROFESJONALNY SEKRETARIAT.
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem.
Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które pragną podnieść swoje kwalifikacje, a także dla osób planujących rozpocząć pracę na tych stanowiskach.
- Jak moja praca wpływa na wizerunek firmy - obowiązki reprezentacyjne asystentek / sekretarek,
- Kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych,
- Kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez organizację pracy własnej i współpracowników,
- Czy potrafię skutecznie przekazywać informację - obowiązki informacyjne sekretarek / asystentek,
- Różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji,
- Organizacja pracy sekretariatu - obowiązki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek,
- Zagadnienia związane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotkań, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”).
5. DOBRY MÓWCA BIZNESOWY - SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH (SZKOLENIE Z KAMERĄ).
Celem szkolenia jest praca nad warsztatem mówcy biznesowego , przygotowanie profesjonalnej, efektywnej i pełnej dynamiki prezentacji biznesowej. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się również w jaki sposób zdobyć zaufanie odbiorców oraz przekonać ich do przedstawianych idei, rozwiązań i pomysłów oraz jak przeprowadzić, a następnie dokonać ewaluacji prezentacji informacyjnej, tematycznej, marketingowej, handlowej, a także edukacyjnej.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Metody przygotowania treści, scenariusza oraz formy prezentacji i wystąpień w biznesie w różnych sytuacjach zawodowych,
- Elementy kształtowania oraz wzmacniania dynamiki prezentacji biznesowych,
- Mówca a skuteczne wystąpienia w biznesie. Ważne elementy mowy ciała oraz techniki operowania głosem,
- Styl wypowiedzi mówcy biznesowego. Zabiegi werbalne służące nawiązywaniu dobrego kontaktu ze słuchaczami,
- Wystąpienia wzbogacone elementami wizualnymi. Przegląd technik i mediów prezentacyjnych,
- Trudne i nieprzewidziane sytuacje w relacjach z odbiorcami prezentacji i wystąpień biznesowych.
6. ASERTYWNOŚĆ ZAWODOWA.
Celem szkolenia jest ocena własnych zasobów asertywności oraz doskonalenie tej kompetencji jako sztuki wygłaszania swojej opinii i zdolność zachowywania się zgodnie z własnym „ja”. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się również jak zachować autonomię, jak opanować trudną sztukę mówienia zarówno „nie”, jak i „tak”.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Rozróżnianie postaw: asertywnej, agresywnej i biernej w zarządzaniu,
- Komunikat pełny do konstruowania asertywnych wypowiedzi,
- Wyrażanie uczuć w sposób werbalny i niewerbalny,
- Kształtowanie postawy i wizerunku osoby asertywnej,
- Reagowanie w sposób asertywny na ataki oraz nieoczekiwane prośby,
- Utrzymać stan relaksu i postawy asertywnej w sytuacji stresu w momencie ataku personalnego,
- Błyskawiczne reagowanie na sytuacje wymagające postawy asertywnej.
7. PRAKTYCZNY COACHING SPRZEDAŻOWY.
Celem szkolenia jest pokazanie i przećwiczenie technik coachingowych wpływających na poprawienie efektywności pracy sprzedawców.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Coaching sprzedażowy w odniesieniu do celów biznesowych firmy,
- Cel, etapy i rodzaje coachingu,
- Etapy coachingu,
- Główne techniki coachingowe,
- Kontrakt coachingowy,
- Rola pytań w procesie coachingu,
- Informacja zwrotna jako narzędzie w coachingu,
- Trudne i nietypowe sytuacje w coachingu,
- Opis dokumentacji (karty coachingowe),
- Opis standardu wizyt coachingowych.
8. PRZYWÓDZTWO Z ELEMENTAMI COACHINGU.
Celem szkolenia jest praca nad kompetencjami przywódcy w organizacji biznesowej, podniesienie kompetencji menedżerskich w najważniejszych obszarach, praca nad zmianą menedżera w lidera, nabycie umiejętności budowania zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Menadżer i jego umiejętności,
- Planowanie i ustalanie celów,
- Budowanie zespołu i praca zespołowa,
- Kreatywne rozwiązywanie problemów,
- Coaching meneżderski,
- Zarządzanie zmianą.
9. EFEKTYWNE ZARZĄDZANIA CZASEM I SKUTECZNOŚCIĄ.
Moduł związany z organizacją czasu pracy ,planowaniem zadań oraz efektywnym wyznaczaniem celów. Głównym celem warsztatów jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie treningu umiejętności planowania i organizacji pracy własnej, budowania harmonogramu pracy, organizacji pracy zespołu, diagnozowania indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej.
- 7 kroków sprawnego zarządzania czasem,
- Analiza SMART, zasada Pareto,
- Budowa harmonogramu pracy,
- Ustalanie celów i zadań,
- Reguły skutecznego planowania,
- Sztuka opanowania stresu,
- 7 nawyków skutecznego działania (według Coveya).